loading...
سایت تخصصی حضرت رقیه (س)
به سایت حرم حضرت رقیه (س) خوش آمدید www.Roghayeh.net
بازدید : 1997 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (2)
آه ای دوشیزه شب‏های شیون و شعر! از این پس بر آغوش خسته ویرانه‏ها، خوابــِ پروانه‏هایی را می‏بینی که بر شاخه‏هایِ نازکِ احساست یخ می‏زنند. گریه نکن! خرابه‏های شام، گهواره توست... هزاران فرشته برایت آغوش گشوده‏اند، گریه نکن! ارکانِ این هنگامه، روزی بر صخره‏های تاریخ نوشته خواهد شد...

عکس حضرت رقیه

برای دانلود در سایز اصلی اینجا کلیک کنید

 

 



 

 بابا خبرداری که مـن بـیمـار بودم ؟ 

 اصلاً خبرداری کمی تب دار بودم ؟ 


 از درد بازویِ شکسته هر شبم را 

  دور خـرابـه گـشتـم و بـیـدار بودم 


 وقتی برای چند قدمِ کودکانه 

 محتاجِ یاریِ سرِ ِ دیوار بودم   


 اول که دوری از تو و دوم صبوری 

  از اولش از این سـفر بیزار بودم  


 دور از تو و چشمِ عمو عباس ، بابا 

 از صـبح امـروز تـا غروب بازار بودم 


 از این همه زحمت که من دادم به عمه 

 دیـگـر خـودم فـهـمـیـده ام، سَر بار بودم 


 

 



 

 

آه ...

دور از نگاهِ غیرتِ عباس روی نِی

کوفیان بر سر ِ قیمت ِ رقــــیه چانه میزدند !

 



تصویر گرافیکی حضرت رقیه

دانلود



   

 لباس‏های کهنه و خاکی دختر خورشید، انگشت نمایِ کودکانِ بی‏عاطفه‏ی شهر نامهربانی‏ها شده بود. دستانش توانِ بغل کردنِ زانوان سنگینِ غم را نداشت و تنها گرمای شعاع خورشید می‏توانست بلورِ سردِ غصه‏اش را ذوب کند 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سگ خانوم رقیه در تاریخ 1393/08/27 و 18:38 دقیقه ارسال شده است

داداش جان بی بی از این شعرا نذار دیگه....

این نظر توسط مهدیه133 در تاریخ 1391/08/28 و 3:29 دقیقه ارسال شده است

آه...
تومثل جون عزیزی ...
اگرکه برنخیزی ...رقیه ام رومیبره ...
عدو براکنیزی ...
اخاه... اخاه ...اباالفضل...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا شما تاکنون به زیارت حضرت رقیه (س) در سوریه مشرف شده اید؟
    ارتباط با ما

    آمار سایت
  • کل مطالب : 433
  • کل نظرات : 1066
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1099
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 379
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 6,644
  • بازدید سال : 35,878
  • بازدید کلی : 1,369,872
  • کدهای اختصاصی