یک قاعده عقلی وجود دارد که در علم فلسفه هم به اثبات رسیده است. این قاعده چنین میگوید: (( ادل الدلیل علی امکان شی وقوعه )) یعنی بهترین دلیل برای وجود شیء، واقع شدن آن است.
ضمنا همگی معتقدیم که ((ابی الله ان یجری الامور الا باسبابها )) یعنی خداوند ابا دارد امور را جاری کند مگر از سبب خود آن امر و اسباب آن... آری عالَم، عالَمِ مُسببات است . فلذا وسیله در جاری شدن امر موضوعیت دارد. از طریق هر وسیله ای هر چیزی جاری نمیشود.
اگر کسی غیر از دختر امام حسین علیه السلام در آنجا دفن است و این شخصیت وجود خارجی ندارد پس این همه استشفاها و کرامات و معجزات و احیا کردنها از طریق او و به واسطه ی توسل به او در دستگاه اسباب و مسببات الهی چه معنایی دارد ؟!؟!
منتظر پاسخ این پرسش اساسی از سوی منکرین وجود مقدس و نازنین حضرت رقیه خاتون سلام الله علیها هستیم !!!
(ضمنا به توفیق الهی در پستهای آینده درباره کرامات حضرت رقیه خاتون بیشتر خواهیم نوشت)