loading...
سایت تخصصی حضرت رقیه (س)
به سایت حرم حضرت رقیه (س) خوش آمدید www.Roghayeh.net
بازدید : 7412 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (6)

برای مشاهده سری جدید از اس ام اس (پیامک) شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها روی ادامه مطلب کلیک کنید...

اس ام اس شهادت حضرت رقیه

 

سالروز شهات جانسوز حضرت رقیه خاتون، قـبـله ی صاحب دلان، دوای  دردمـــــــنــدان، کودک شــوریده حال، طائر شـــکســـته بال، رهـروی آزرده حـال، زهـره  ایوان عصمت، میوه بســتان رحـمـت، مـنـبـع فیض و عنایت، مطلع نـور و هــدایت بر شما تسلیت باد...


 

رقـیه، گر چه من بی ارزشم و ناچیزم

هرچه دارم همه در پای شما می ریزم

گـر شـود از دم روضه گـذر ،  تابوتم

سر برآرم ز کفن، سینه زنان برخیزم

 


 

مرد غسال، به جسم و سرمن خرده مگیر

سـالیانیست که از داغ "رقــیه" لطمه زنم

                                سر قبرم بخوانند اگر روضه ی شام

                               سر خود با لبه ی سنگ لحد میشِکنم

 


 

گویند رقـیه خرابه نشـین شـد به شـهر شـام . . .

جایی که او قـدم نهد از عرش برتر است !

 


 

گرچه در بند حسین و زینب ام

اهل عالم ، من رقـیه مذهب ام

بندی کس نیستم من در جهان

یاحسین من دخترت را بنده ام

 


 

رقیه جان! یاریمان کن تا در انتظار روزی که حضرت مهدی(عج) بیاید و انتقام صورت نیلی ات را بگیرد، ثابت قدم بمانیم...

 


 

روز محشر، سربلند و شاعر این مطلبیم

دیـوانـه ی رقـیه و دلـدادگـان زیـنـبـیـم !

 


 

پدرم از "یاد من" نرفت ...

از "دل من" نرفت ...

ولی

زودتر از اینکه فکرش را کنم

از "پیش من" رفت

(سالروز شهات جانسوز حضرت رقیه سلام الله علیها تسلیت باد)

ـیهnet رُقـ

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسین دادگر در تاریخ 1393/04/17 و 18:23 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام و قبولی طاعات و عبادات .
خیلی ممنون از اشعار زیباتون
من نوکره نوکر نوکرای حضرت رقیه (س) هستم
پاسخ : سلام علیکم
تقبل الله صیامکم
شما بزرگوارید.

این نظر توسط مينا ... مريم در تاریخ 1392/09/19 و 22:53 دقیقه ارسال شده است

وبت عالیه
اگه خواستی لینک کن و خبرم کن تا منهم بلینکم
به منهم سر بزن
پاسخ : ممنون از لطف شما.

این نظر توسط معصومه در تاریخ 1392/09/08 و 23:07 دقیقه ارسال شده است

درود برشما" سایت سه ساله حسین عجب دل را به درد می آورد. بنده یکی از کنیزاشم.خداکنه بپذیرد

این نظر توسط معصومه در تاریخ 1392/09/08 و 23:06 دقیقه ارسال شده است

درود برشما" سایت سه ساله حسین عجب دل را به درد می آورد. بنده یکی از کنیزاشم.خداکنه بپذیرد
پاسخ : همه خدمتگذار حضرت هستیم.

این نظر توسط ضربان خسته در تاریخ 1392/08/24 و 12:53 دقیقه ارسال شده است

خدا اجرت بده نوکرشم اقامو فدای گوشای بی گوشواره خانم رقیه بشمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : در پناه حضرت رقیه باشید.

این نظر توسط حسین در تاریخ 1391/10/18 و 0:33 دقیقه ارسال شده است

سلام این سایت دیدم خیلی حال کردم دمتون گرم من سگ استان رقیه س هستم یارقیه قسمت ایت قبرین حسینه زاره سن -مدتی دور اولموشام سنن پریشانم خانم -از ارومیه
پاسخ : سلام. درود بر هرکس که سگ باوفای حضرت رقیه سلام الله علیهاست.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا شما تاکنون به زیارت حضرت رقیه (س) در سوریه مشرف شده اید؟
    ارتباط با ما

    آمار سایت
  • کل مطالب : 433
  • کل نظرات : 1066
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1099
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 316
  • باردید دیروز : 1,007
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,215
  • بازدید ماه : 6,521
  • بازدید سال : 35,755
  • بازدید کلی : 1,369,749
  • کدهای اختصاصی