loading...
سایت تخصصی حضرت رقیه (س)
به سایت حرم حضرت رقیه (س) خوش آمدید www.Roghayeh.net
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سربازگمنام امام زمان عج در تاریخ 1392/05/16 و 12:06 دقیقه ارسال شده است

اميرالمومنين (ع) فرمودند: زيبايي كرات به زمين،
زيبايي زمين به انسان،
زيبايي انسان به عقل،
زيبايي عقل به ايمان،
زيبايي ايمان به عمل،
زيبايي عمل به اخلاص،
زيبايي اخلاص به دعا
و زيبايي دعا به صلوات بر محمد و آل محمد است.
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
پاسخ : و العن اعدائهم

این نظر توسط سربازگمنام امام زمان عج در تاریخ 1392/05/15 و 14:54 دقیقه ارسال شده است

السلام علیک یااباصالح المهدی
باعرض سلام خدمت تمامی دوستان امیدوارم زیرسایه مولای غریبمان مهدی فاطمه عج همیشه موفق باشید وهمچنین قبولی طاعات وعبادات مورد قبول حضرت حق قرار بگیره دوستان خوبم امروز کلیپهای درمورد امام زمان عج وغربتش دیدم که دوست داشتم شما هم آنها راببینید اما بدانید تمام دنیا منتظر آخرین خلیفه خداوند روی زمین هستند اما حجت برما تمام شده مولامان مهدی فاطمه عج نمی گویم بیا چون منتظر هستی ما به راه راست بیایم یامهدی فاطمه عج این هم آن آدرس کلیپها :مظلومیت امام زمان عج
http://www.aparat.com/v/21pT0
مرحوم سیدجوادذاکر : استغفار نمی کنم چون امام زمان عج را نشناختم
http://iranian-band.blogfa.com/post-3429.aspx
دارستانی بهشت دنیا وبهشت آخرت اولیائ وشهدا به بهشت دنیا غبطه می خورند بهشت دنیا موقعی که فرزند زهرا سشت به دیارکعبه می دهد.
http://www.darestani.com/Post2507
خدایا! من همانی هستم که می دانی
سیدی! آقای من!
من همان کوچکی هستم که خودت پرورش‌اش دادی. من همان نادانی هستم که خودت آموزش‌اش دادی. من همان گمراهی هستم که خودت راهنما کردی من همان موجودپستی هستم که خودت مقامش را بالا بردی.من همان آدم ترسویی هستم که خودت امانش دادی. من همان گرسنه‌ای هستم که خودت سیرش کردی.من همان تشنه‌اى هستم كه خودت سيرابش كردى.من همان برهنه‌اى هستم كه خودت پوشاندي‌اش من همان ندارى هستم كه خودت دارایش كردى.من همان ناتوانى هستم كه خودت نيرومندش كردى.من همان خوارى هستم كه خودت عزيزش كردی من همان دردمندى هستم كه خودت درمانش كردى.من همان گدایى هستم كه خودت به او بخشش کردی.
همان گناهكارى هستم كه خودت گناهانش را پوشاندی.من همان خطاکاری هستم که خودت حمایتش کردی.من همان کمی هستم که خودت زیادش کردی.من همان بیچاره‌ای هستم که خودت یاری‌اش کردی.من همان رانده شده‌ای هستم که خودت پناهش دادی.





این نظر توسط علی در تاریخ 1392/05/12 و 6:37 دقیقه ارسال شده است

خوشحالم یه وب بروز هست که واسه ی عشقم مینویسه..
دددددمممتتتتت گرم
یا رقیه
پاسخ : یا رقیه مدد.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا شما تاکنون به زیارت حضرت رقیه (س) در سوریه مشرف شده اید؟
    ارتباط با ما

    آمار سایت
  • کل مطالب : 433
  • کل نظرات : 1066
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1099
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 379
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 6,656
  • بازدید سال : 35,890
  • بازدید کلی : 1,369,884
  • کدهای اختصاصی