loading...
سایت تخصصی حضرت رقیه (س)
به سایت حرم حضرت رقیه (س) خوش آمدید www.Roghayeh.net
بازدید : 2000 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (4)

مطلب زیر را یکی از بازدیدکنندگان سایت تخصصی حضرت رقیه سلام الله علیها برای ما ارسال کردند که پیرامون عروسک های بالای ضریح حضرت رقیه (س) است:

بنام خدا .رقیه دوستان عزیز سلام.

یادم نمی رود وقتی برای اولین بار می خواستیم مشرف بشویم توی حرم این بانوی بزرگوار ، صبح زود قبل از اذان صبح بود وارد بازارچه ائی که حرم در آن قرار داشت شدیم .

با این که هوا هم کمی سرد بود و مغازه ها باز بود البته این جای تعجب ندارد آنچه که موجب تعجب شده بود اینکه تمام مغازه دارها اسباب بازی دخترانه خصوصا عروسک می فروختند. و از آن عجیب تر اینکه این مردم هم داشتند می خریدند .به خودم گفتم چقدر برایشان توضیح دادم که بازار شما را مشغول نکند به عبادت و زیارت برسید ولی مثل اینکه فایده نداشته است خلاصه دیدم اکثر کاروان اسباب بازی خریدند.

آمدیم در حرم وقتی که درب حرم را باز کردند دیدم تمام این زائرانی که اسباب بازی خریده بودند دویدند سمت ضریح این بانوی بزرگوار و تمام آنچه که خریده بودند را انداختند روی ضریح دردانه امام حسین (ع) و با زبان بی زبانی به مردم بی حیای شامی گفتند اگر دختر یتیمی بهانه پدر بگیرد باید اینگونه او را آرام کرد نه اینکه با سری بریده پدر او را روبرو کنید . تازه فهمیدم چرا ایرانی های عزیز عروسک خریده اند .

عروسک روی ضریح حضرت رقیه

عکس عروسک روی ضریح حضرت رقیه (س)

البته نا گفته نماند که بانوی ما از نظر سن و سال به ظاهر کم سن و سال است ولی از تمام نظرها بزرگ هستند .دوستان بانوی بزرگ خرابه نشین خیلی التماس دعا. مهدی احمدی ونهری

 

رسـمـه بــه والله تــو مـاهـا

نــاز یــتـــیــم رو مــیــخــرن

یــتــیــم کــه بـی تابی کنه

بــراش عــروســک مـیـبـرن


 

برچسب ها عروسک , ضریح , حضرت رقیه , عکس ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهدیه در تاریخ 1393/03/21 و 18:10 دقیقه ارسال شده است

به امید نابودی وهابیت و باز شدن راه سوریه
خدا کنه یک روز منم جزء زائرات باشم
پاسخ : ان شاالله

این نظر توسط احسان در تاریخ 1393/02/21 و 23:09 دقیقه ارسال شده است

خیلی دلم هوای حرم حضرت رقیه را کرده آخه من عاشق رقیه خاتون هستم دوستان برای همه کسانی که این آرزو را دارند ازجمله من حقیر دعا کنند
پاسخ : ان شاء الله به زودی عازم حرم باصفای حضرت رقیه سلام الله علیها شوید.

این نظر توسط مهدي تقي زاده شورابي در تاریخ 1392/10/25 و 20:55 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشید
آقای ظریف وزیر امورخارجه ایران در حرم حضرت رقیه(سلام الله علیه) حضور یافتند و نماز و زیارت کردند
پاسخ : سلام. بله باخبر هستیم.

این نظر توسط ارزو در تاریخ 1392/10/25 و 20:30 دقیقه ارسال شده است

السلام علیک یا بنت الحسین
منتا حالا حرمتون نیومدم ولی خیلی شنیدم که هیشکی از اونجا دست خالی بر نمی گرده ... امشب یهو دلم هوای شمارو کرد .. یه چیزی تو دلمه که به هیشکی نمی تونم بگم نمی دونم به نفعمه یا نه نمیدونم باید چ کار کنم .. قط می دونم که ازتون کمک میخوام .. نزارین اشتباه کنم ... من گناهکارم میدونم ولی شما رو به خدا با اون دستای کوچیکتون دسته منه خطاکارو بگیرین....
پاسخ : ان شاء الله هرآنچه خیر باشد همان شود.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا شما تاکنون به زیارت حضرت رقیه (س) در سوریه مشرف شده اید؟
    ارتباط با ما

    آمار سایت
  • کل مطالب : 433
  • کل نظرات : 1066
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1099
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 178
  • باردید دیروز : 379
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 178
  • بازدید ماه : 6,762
  • بازدید سال : 35,996
  • بازدید کلی : 1,369,990
  • کدهای اختصاصی