loading...
سایت تخصصی حضرت رقیه (س)
به سایت حرم حضرت رقیه (س) خوش آمدید www.Roghayeh.net
بازدید : 2300 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (1)

بــا کــاروان نیــزه ســفـر می کـنم پدر

با طعنه های حَرمله سـر می کـنم پدر

مانـنـد خـواهـرانِ خـودم روی نـاقـه ها

در پیش سنگ، سینه سپر می کنم پدر

از کــوچــه  نــگــاه  وقیــح  یــهــودیــان

بــا یــک لبــاس پــاره گـذر می کنم پدر

حــالا بـرو به قـصر ولی نیـمه شب تورا

بـا گــریه های خویش خبر می کنم پدر

این گریه جای خطبه کوبنده مـن است

من هم شبیه عمه خطر می کـنم پدر

بــا دیـدن جـراحــت پـیـشـانی ات دگر

از فـکـر بوسـه صـرف نـظر می کنم پدر

شـام سـیـاه زنـدگی ام را به لطــف تو

خورشید روی نیزه- سحر می کنم پدر

امـشب اگـر که بوسه نگیرم من از لبت

در ایــن قـمــار عشق ضرر می کنم پدر

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز           فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط 0111 در تاریخ 1391/08/20 و 0:33 دقیقه ارسال شده است

با سلام.
لطفا این پیام را تا آخر بخوانید-فوق العاده مهم!!!
دوست من اگر میخوای از همین وبلاگت درآمد کسب کنی،برات یه پیشنهاد دارم!
نه عجله نکن به خدا سرکاری نیست،فقط کافیه بری خودت ببینی،پرینت پول هایی که به کاربران اون سایت پرداخت شده!!!
100% واقیعه!!!
یا علی،اگه میخوای برای ثبت نام به آدرس زیر برو:
http://yourl.ir/money
دوست گلم توجه کن اگه خواستی ثبت نام کنی حتما حتما باید تو کادر "معرف" عدد"178874115" باشد(تو فرم ثبت نام!)


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا شما تاکنون به زیارت حضرت رقیه (س) در سوریه مشرف شده اید؟
    ارتباط با ما

    آمار سایت
  • کل مطالب : 433
  • کل نظرات : 1066
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1099
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 277
  • بازدید ماه : 1,938
  • بازدید سال : 31,172
  • بازدید کلی : 1,365,166
  • کدهای اختصاصی