loading...
سایت تخصصی حضرت رقیه (س)
به سایت حرم حضرت رقیه (س) خوش آمدید www.Roghayeh.net
بازدید : 961 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (4)

فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی سلام الله علیه (کریم اهل بیت) را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و شما شیعیان گرامی ، تبریک عرض می نماییم.

 

 

امام حسن


همسر سابق امام حسن (ع) مادر حضرت رقیه (س)  است

 

پیرامون دومین خلیفه الهی باید این نکته را بدانید امام حسن (ع) در واپسین روزهای عمر شریف خود اینگونه وصیت نمودند که بعد از شهادتِ او ، امام حسین (ع)با همسر ایشان یعنی حضرت ام اسحاق ازدواج کنند.

حضرت اباعبدالله هم به وصیت برادر خود عمل نمودند و ام اسحاق را به همسری برگزیدند که حضرت رقیه سلام الله علیها حاصل این ازدواج است. آری بنا بر نقلی معتبر حضرت ام اسحاق ، مادر رقیه بنت الحسین (س)  محسوب می شود.

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سربازگمنام امام زمان عج در تاریخ 1392/05/09 و 16:50 دقیقه ارسال شده است

باعرض سلام خدمت تمامی دوستان امیدوارم زیرسایه امام زمان عج همیشه موفق باشید تورو امام حسین ع که مطمئنم همتون دوستش دارید دوستهای خوبم که طرفدار مداح بااخلاص اهل بیت آقاحمید هستید که در اصفهان هستید امشب حتما به مراسم حسینیه امام حسن مجتبی ع بروید مگه توسالگرد مرحوم سید جوادذاکر نگفتن : اگر مراسمی تعدادش هم کم بود امام امام زمان امد خوبه اما اگر تعداد افراد زیاد بود اماامام زمان عج نیامد بده پس تورو خدا امشب بروید مراسم چون دشمنان اهل بیت می خواهند شما جوانها نروید اگر می روید برای تسکین دل امام زمان عج بروید که خیلی غریبه .تهدید القاعده:شهر کربلا را به خاک و خون می‌کشیم ! به گزارش «شیعه نیوز»، پلیس کربلا با اشاره به تهدیدهای جدی القاعده علیه این شهر و هشدار وزارت کشور عراق در این‌باره اعلام کرد تمامی نیروهای امنیتی این استان با همکاری ارتش و نیروهای محلی تا اطلاع ثانونی در حالت آماده‌باش کامل هستند.سرهنگ «احمد الحسناوی» مدیر اطلاع‌رسانی پلیس کربلا اعلام کرد که اداره پلیس این شهر، یک تلگراف فوری از وزارت کشور عراق دریافت کرده که در آن هشدار داده شده که اطلاعات دقیقی در دست است که نشان می‌دهد قرار است کمربندهای انفجار و خودروهای بمب‌گذاری شده این بار این شهر را هدف قرار دهند.وی گفت: تعداد نیروهای پلیس کربلا بالغ بر 13 هزار نفر است که پس از دریافت این تلگراف فوری و تهدید جدی شهر کربلا از سوی تروریست‌ها، انتحاری‌ها و خودروهای بمب‌گذاری شده، به حالت آماده‌باش صد در صد درآمده‌اند و در تمام مناطق استانی مستقر شده‌اند. نیروهای پلیس محلی در تمامی بخش‌ها با یگان‌های ارتش عراق هماهنگ شده‌اند و از عصر دیروز دوشنبه تا اطلاع ثانوی در سراسر شهر کربلا به حالت آماده‌باش هستند.این درحالی است که دیروز با انفجار 18 خودروی بمب‌گذاری شده در چند استان عراق، روز خونین دیگری برای این کشور ثبت شد و طی آن 82 نفر کشته و 190 تن زخمی شدند .

این نظر توسط سربازگمنام امام زمان عج در تاریخ 1392/05/05 و 19:55 دقیقه ارسال شده است



به گزارش ستاد مدافعان حرم ، در پی اهانت‌ اخیر و تخریب قسمت‌هایی از حرم سفیر و احیاءکننده واقعه کربلا حضرت زینب کبری(س) توسط گروه‌های سلفی و وهابی در ماه مبارک رمضان، هیئت الرضا (ع) محفل بسیجیان و رهروان شهدا با همراهی سازمان هنری - رسانه‌ای اوج ، موسسه فرهنگی هنری بشارت و کنگره بین‌المللی امام علی النقی(ع) چهارمین اجتماع بزرگ مدافعان حرم را برگزار می‌کند. این مراسم در غروب روز شهادت امیرالمؤمنین (ع) و در محکومیت هتک حرمت دخت مکرم ایشان حضرت زینب (س) برگزار می‌شود.
در این گزارش آمده است: بدین‌وسیله از آحاد مردم و میهمانان ضیافت‌ الله برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آورده تا با لبانی تشنه فریاد یا حسین(ع) و یا زینب(س) خود را به گوش جهانیان برسانیم و حمایت همه‌جانبه خود را از حرمین شریفین معصومین (ع) بخصوص عقیله بنی‌هاشم اعلام نماییم.
این گزارش حاکی است،‌ این مراسم در غروب روز سه‌شنبه 8 مرداد ماه جاری رأس ساعت 18 در میدان امام حسین (ع) با قرائت قاری بین‌المللی آغاز می‌شود و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شیخ علیرضا پناهیان ادامه یافته و با مداحی مداحان اهل بیت (ع) کربلایی سید مجید بنی فاطمه ، کربلایی حمید علیمی،کربلایی جواد مقدم ،کربلایی روح الله بهمنی و کربلایی عبدالرضا هلالی خاتمه می یابد.
دوست خوبم اگررفتیدبه جای ماهم برای ظهوربابای غریبمان مهدی فاطمه عج دعا کنید.

این نظر توسط سربازگمنام امام زمان عج در تاریخ 1392/05/02 و 16:03 دقیقه ارسال شده است

*ودرآخر حدیثی اززبان گهربارامام حسن مجتبی می گویم که بیان حوادث همین دوره وعصره .امام حسن مجتبی علیه السلام می فرمایند:
جدم رسول خداصلي الله عليه وآله وسلم فرمودند: اگر از بني اميه در روي زمين احدي نماند جز پيرزن فرتوت و ناتواني، همان دين خدا را به مسير نادرستي خواهد كشاند.
همین فرزندان بنی امیه دارنددین خدارو از مسیر مستقیم به مسیرنادرستی می کشاند .توروخدا اگررفتیدمراسم به جای ماهم برای پیروزی سپاه حق درهرکجایی جهان درسوریه درعراق پاکستان بحرین عربستان لبنان دعا کنید . التماس دعا یاعلی

این نظر توسط سربازگمنام امام زمان عج در تاریخ 1392/05/02 و 15:48 دقیقه ارسال شده است

السلام علیک یا اباصالح المهدی
باعرض سلام خدمت تمامی دوستان امیدوارم زیرسایه مولامان مهدی فاطمه عج همیشه موفق باشید ونیز طاعات وعباداتان موردقبول حضرت حق قراربگیره ونیز میلادکریم اهل بیت امام حسن مجتبی رو به محضر مادرمان فاطمه زهراس تبریک می گویم ان شا’ الله باتاسی از کریم اهل بیت ماهم مانند او باشیم امام حسن مجتبی کسی بود که درجواب بدی خوبی میکرد یک روزیک شخص شامی آمدوگفت: حسن بن علی ع کیست همه هم درجواب اوگفتن همن شخصی که روی منبراست واین شخص شروع به لعن امام علی ع کرد امام حسن مجتبی ع درجواب اوگفت : تو یک غریبه هستی کسی رادراینجانداری بیاخانه ما تا به توآب وغدا بدهم آن شخص وقتی این حرکت امام حسن مجتبی رادید به خدا قسم آنطوری که درموردتوبه ماگفتن تونیستی. کاش ماهم مانند امام حسن مجتبی عع دلمان به وسعت دریابود .دوستان خوبم اگررفتید به جای ماهم دعا کنید ونیز همان طورکه قبلاگفتم اگرمراسم ختم قرآن داشتیدبه جای ماهم برای ظههوربابای غریبمان مهدی فاطمه عج دعا کنیدوما نیز فردا که هیئتمون مراسم ختم قرآن داره به جای شما دعا می کنم .دوستان خوبم التماس دعا یاعلی
جشن میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام
به صرف افطار
زمان : چهارشنبه 1392/05/02 از اذان مغرب

مکان : اصفهان - خیابان میر - خیمه مکتب الحسین علیه السلام


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا شما تاکنون به زیارت حضرت رقیه (س) در سوریه مشرف شده اید؟
    ارتباط با ما

    آمار سایت
  • کل مطالب : 433
  • کل نظرات : 1066
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1099
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 379
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 6,610
  • بازدید سال : 35,844
  • بازدید کلی : 1,369,838
  • کدهای اختصاصی